Lidingöloppet

Japp nu är det Lidingöloppdags igen, och mina stackars katter får egentligen inte vara ute under dessa dagar pga alla hundratals människor som kommer hit o kör som dårar.
Det var 2 år sedan som en av mina älsklingar blev påkörd och det glömmer jag aldrig.. föraren körde dessutom iväg efteråt utan att kolla till katten. Som tur var hade en kille sett allt och ringde oss (hon hade halsband), så hon klarade sig.
Och för 1 år sedan kom vår andra misse hem och var helt vimmelkantig, något liknande men inte lika allvarligt hade hänt då också.
Jag blir så sjukt arg på alla dessa människor som ska åka hit, eller nej jag är arg på dom som bestämde att detta skulle hållas på lidingö varenda år. Varför VARFÖR har man inte loppet i nån stor rymlig skog i norrland? nejnej vi måste ha det på en liten liten ö i Stockholm. Tack för det!



Nu ska jag plugga kinesiska och kemi.. yey! :P
Och juste igår! Jag såg ju på Braveheart som jag typ aldrig sett klart men igår hade jag bestämt mig för att kolla på hela för en gångs skull. och GUUD finns det längre filmer!? den var 3,5 timme lång!! inklusive alla miljarder reklampauser då men.. började 21.00 och slutade 00.30, sjukt! :P dock var den bra .. fast sorgligt slut. :) Men kan man tröttna på snygga Mel Gibson? neee :) 
                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0