Lördaaag

Jag brukar alltid säga att fredagar är bäst, för då har man hela helgen framför sig. Men jag tycker nog nästan lördagar är lite bättre, för då kan man både sova ut och vara uppe sent :)
vaknade vid 11 idag och åt precis frukost hehe, blev en rejäl frukost med :
en halv grapefrukt
en liten yoggiyogurt
te
lingongrova med ost + knäckebröd med mjukost
1 ägg
apelsinjuice

gott, ganska nyttigt men en alltför sen frukost :)

14.30 är det dags för ett träningspass på Friskis! Ska bli jätteskönt, har inte varit där sen i onsdags.. Sen blir det ett till pass 16.00 imorgon igen :)

Har kollat in vad som går på tv ikväll.. och det enda jag fastnade för var Svensson Svensson 20:00 i 1an och skräckfilmen som jag såg på bio en gång för länge sen - Hostel 21:00 på 6an. Man blir så besviken, det är liksom LÖRDAG och varken 1an/3an/4an/5an kan tillsammans inte ens erbjuda 3 bra filmer!? sorgligt tycker jag. 

                                                    Jag längtar!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0