Lördag

På franskan förra veckan sjöng vi en ny fransk låt (som vi gör nästan varje lektion), och den låten har verkligen fastnat i mitt huvud, för den är så sjuuukt bra!
Det var tennisproffset Yannick Noah:s låt Mon Eldorado. Alltså jag bara smälter när jag lyssnar på den, så den står på repeat och kommer göra det tills jag tröttnar.. haha :) Love it!


Så vad har jag gjort idag? inte så mkt, städat och sett lite på top model repriser.. Becks ville dra ut mig på krogen ikväll men känner tyvärr inte för det..ska ta det lugnt resten av helgen också för nu orkar jag inte vara förkyld längre.Får bli nästnästa helg! haha :) För nästa helg kommer kusiner och släkt på middag hos oss! Ska bli asmysigt :)
Så ikväll ska jag se på Braveheart och äta Ben & Jerry's! ..Cookie dough såklart ;)
Måste komma ihåg att betala för flaket på måndag! Nu närmar det sig!! haha ska bli så jäkla roligt, vi är 14 st. tror jag på vårt flak.. massa sköna människor. :) Max 60 får det bli sen.. wohoo!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 21:46:34
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0