Money money money

Åh sitter och lyssnar på ABBA-låtar.. man tröttnar aldrig på dom! nostalgi..

Körde ett rejält utslitande träningspass på Friskis vid 16.00 idag, och man känner verkligen nu hur det tar på krafterna! Skulle kunna lägga mig redan nu haha :) Men jag har plugg som måste göras, Miljökunskap, Projektarbete och Engelska.. suuck! tur att det inte är så svåra saker iaf!
Och snart blir det middag med bakad potatis, kött, sallad och bearnaisesås! MUMS! söndagen blir ju lite bättre med en god middag, eller hur? :)
Annars så har jag varit duktig och städat rummet idag.. och tände precis några ljus, så mitt rum är riktigt mysigt till skillnad från höstkylan därute.

Juste, i övermorgon är det dags för mig att hämta Matilda för första gången på hennes dagis utan mamman med! Ska bli såå kul! Ungen är så otroligt gullig, och hon har börjat gilla (/acceptera haha) mig mer o mer så det ska nog gå perfekt :)

Nej nu är det dags för plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0