Top Model 10 på måndagar?

Om 5 min börjar det! But im confused, det har aldrig gått på måndagar, på tv säger de att det ska gå på måndagar fast det inte gjorde det, och NU börjar dom med det eller? :P haha kluurigt

Kom hem för träningen "nyss" och är nyduschad och mätt haha.. :)
Nu är det såhär att jag är en sån som småäter hela tiden och får såna där "sockerchockar" då jag bara måste till varje pris ha nåt gott (dååååligt!) och har jag nåt hemma är jag svag för att motstå. :P Men igår bestämde jag mig för att absolut INTE äta något innan helgen
...men kan man säga nej när mamsen har vart o köpt skitgoda morotsmuffins? :/ (SUCK jag får väl börja från och med imorgon då)

får kompensera med mandarin? ;) + att jag tränade ju faktiskt idag.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0