Torsdag

Soool! det känns ju inte direkt som höst längre om man säger så när det är varmt och solsken hela tiden, min fina nya höstkappa är ju alldeles för varm nu ju.. men jag klagar inte :)

Iallafall, glömde skriva om filmkvällen i fredags hos klaris haha! Det var hur mysigt som helst, fast jag kom ganska så sent för precis innan så var jag och familjen på Restaurang J (som egentligen heter nåt annat numera) och åt en sjukt god middag!
Vi såg hursomhelst P.S. I love you, och jag tyckte väl den var sådär.. alla säger ju att den är sååå bra, men fattar inte grejen. Den är typ som vilken amerikansk film som helst? och dom är ju så lika så det är sjukt. + att jag hatar sorgliga filmer.. orkar inte gråta, det är uttröttande haha! :) Så jag satte på min Life of Brian (världens roligaste film som nånsin gjorts) och det kan aldrig gå fel hehe

Snart är det redan helg igen ju! det är nog det enda positiva med att tiden går fort..
På måndag har jag mitt första prov i kinesiska också! bara muntligt haha! men det ska nog gå jättebra, för det är faktiskt väldigt lätt.. otroligt nog :P

Om exakt en timme ska jag iväg till dagiset och hämta Matilda som vanligt, hmm.. undrar vad jag ska hitta på för kul idag som tidsfördriv? typ leka med lera? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0