Womanizer

Ja vad ska man tycka om Britney's nya låt? Jag har tyckt om nästan alla hennes låtar sen hon började och gör det fortfarande, sånt är bra. Låtar som man gillar flera år efteråt, det är lyckade låtar! Womanizer.. den funkar faktiskt rätt bra :)


Usch nu börjar jag bli sådär trött som jag alltid blir efter att ha ätit mellanmål..och börjar typ få huvudvärk..,. men det går iinte, för om 40 minuter går bussen till friskis! gud har inte tränat sen.. i onsdags? förrförra veckan? ääh hursomhelst är det verkligen dags! För nu är jag väl runt 90% frisk skulle jag tro hehe ;)

Och vad händer imorn? Då är jag leeeeedig! :D Alltså det finns inget som är så skönt som att vara ledig på en skoldag haha. Dock måste jag ändå plugga..

Just det! Hade ju faktiskt prov i kinesiska idag :) Det gick hur bra som helst och hur fort som helst. Hoppas på det bästa.. resultaten får vi veta på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0