Dagen

Usch har haft sjukaste huvudvärken nu sen klockan 4. Lite jobbigt! Men jag antar att min kropp tar ganska mycket stryk av att jobba 5h utan matrast.. ni vet, kroppen ställer in sig på svält efter 3 timmar.

Idag har det alltså inte hänt så mycket skoj, först jobb och sen gick jag runt på stan med mamma lite men vi köpte inget förutom linsvätska och mat.

Nu skrev jag nyss 2 julkortsinbjudningar eller vad man ska kalla det, till Mormor och morbror.
Nu tänkte jag kolla på film i mobilen, har kommit nya på hemsidan att ladda ner! :D

Hmm hittade en bild från september, hade precis klippt mig och köpt den här tröjan. den har jag aldrig använt, måste ske! den ser ju mysig ut


Kommentarer
Postat av: Sammy

Hej huvudvärk, usch va jag hatar det! Fick nån slags dipp dagen efter krogen i typ tio minuter och det gjorde sjukt ont! haha bakisstyle typ;P

jag har lite ångest, måste ut på stan och shoppa nått till nyår, va ska du ha på dig?:P



2009-12-08 @ 14:11:07
URL: http://sammysalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0