Julklappsshoppingdags

Hejhej! Nä blev inge bloggande i helgen, ingen dator alls för den delen. Skönt.
I lördags kom jag hem runt 4-5 tiden och mötte familjen i centrum där vi hyrde film (Revolutionary road, Mammut och Harry potter och halvblodsprinsen). Så det blev en mysig filmkväll.

Igår var vi på Luciakonsert som var en enorm besvikelse, hela konserten innehöll mest 3 killar som spelade jazz. De sista minutrarna kom Luciatåget in, det som vi trodde var hela grejen!



Nu ska jag alldeles strax gå till bussen för att åka in till stan och möta syrran, det är dags att handla in dom sista julklapparna! Hoppas bara att jag har råd med allt jag tänkt köpa..vill ju som sagt fixa naglarna också.


Äntligen snö!!! Och det öser ner fortfarande.. ljuvligt

Kommentarer
Postat av: emma

hehehehe kul för dig.. det verkar som att det bara är jag som jobbar och sliter.. har varit ledig tre dagar i hela december.. sen sjukanmälde jag mig två dagar men fatta själv, du har typ jobbat tre dagar!!! haha

2009-12-14 @ 11:50:02
URL: http://krampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0