...Men måste köra en lista först ju

Dagens mående: Riktigt bra faktiskt, liiite hostig
Dagens vill ha: LÖN!
Dagens klädsel: Svarta jeans, vit tshirt, vit stickad tröja med krage.
Dagens smink: Som alltid: foundation, solpuder, mascara, ögonbrynspenna.
Dagens frisyr: Fläta måste vi ha på jobbet nu, annars utsläppt.
Dagens händelse: Jag skäller ut busschauffören som inte stannar vid min busshållplats, därefter märker jag att jag inte tryckt på stopp-knappen.
Dagens låt: Keri Hilson ft Timbaland - Return the favor
Dagens planer: Jobb, hem och käka lunch + klä granen, sova.
Dagens sjuka: H&M skickade mail om vårkollektionen
Dagens drog: Mobil
Dagens köp: Absolut inget faktiskt (lite svårt med 43 öre på kontot). Bra jenny!
Dagens humör: Asbra till en början, lite arg på jobbet pga en sak haha, sen nu är det väl lite upp o ner.
Dagens ord: "assåååå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0