Nya influensan?

Ännu ett uppehåll! Fast inget uppehåll av vilja, utan jag har varit sjuk sen i måndagskväll.
Ändå gick jag till jobbet i tisdags (3h).. det skulle jag inte gjort, mådde ännu sämre efteråt och däckade i säng direkt när jag kom hem. Har typ bara sovit sen dess, men har blivit bättre och nu är jag bara lite förkyld. Kanske hade svininfluensan? (hade muskelvärk, extrem huvudvärk, halsont, möjligen feber, extrem trötthet).

Jaja. Igår var jag inte hemma iallafall, då var det dags för julklappshandel med Mamma. Hittade massa fina saker.. (även julklappar till mig själv hihi). Sen åt familjen middag på Fridays och direkt efter gick vi till Operan där vi såg Nötknäpparen. Såg den nångång när jag var liten också, otroligt bra. Älskar balett!



Outfiten för gårdagen. Svarta jeans, nya tunikan och nya hårbandet.


Köpte en jättesnygg skjorta till mig själv också! Från Marco Polo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0