Return the favor

Ååh jag orkar inte med vissa människor just nu. Är så lack. Säger bara finish what you've started snälla.
Hmm.. har kommit på att jag tänker alldeles för mycket på kvällarna. Måste sluta genast!


Vilken bloggkväll det blev nu plötsligt, men tydligen händer det inget en tisdagskväll som denna så det finns inte så hemskt mycket annat att göra när paketen är inslagna och Anna Anka-programmet är slut.
Imorgon väntar en rolig städdag, och ska nog göra lite julgodis också om jag orkar. Ska nämligen sova så fruktansvärt länge har jag bestämt, har inte fått sova ordentligt sen.. förrförra veckan!? Och jag har inte fått träna på evigheter för den delen heller, pga den ihållande hostan. Men nu är den i stort sett borta och på söndag kör jag igång! Skönt.

Nej nu ska jag se nån film.. känner för svenskt idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0