Sista tisdagen 2009

Sitter o kollar i min almanacka för 2010.. snart är det nya året här. Redan liksom! Lite sjukt, men jag älskar nyåret. Får alltid en sån känsla att det börjar nåt nytt stort, man blir en ny bättre människa, det året kommer bli bäst osv osv. Det gillas!

Idag har jag bara jobbat, hade tänkt hinna till träningen 17:00 för en gångs skull (var ett jäkla bra tag sen sist, inte bra) men självklart blev det till att jobba över. Så idag blev det 9.45-16.30 typ och imorn blir det 10:00-16:00. Längtar till på lördag.. då är jag äntligen ledig. Ska nog sova hela dagen.

Och på tal om sova så ska jag hoppa i säng nu, puss!


I vårt badrum på Mallis i somras med tjejerna haha ;) Längtar tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0