Tillbaks!

Hej och förlåt för ett uppehåll.. har inte varit sugen att blogga den senaste tiden.

Här är en liten uppdatering för dom senaste dagarna iaf :) (som egentligen står under i veckoplaneringen hehe)

Onsdag: Jobb, Ikea och filmkväll!
Köpte detta på Ikea:



Doftljus (rosa på bild), påslakan & fleecefilt.

På filmkvällen hos Hanna, Sofie, Isak och Dregen blev det Kvarteret skatan och gottis:


Under torsdagen tog jag ju influensasprutan (gjorde inte alls ont, men däremot efteråt.. kunde inte röra armen!)
Så då blev det lite tröstshopping på H&M med Ida och sen en välförtjänt fika ;)


På Konditori Princess (Lidingö centrum)


Och nu idag (2a Advent!), har vi ju bakat pepparkakshus och så städade jag rummet.

Fint va! :D


Kommentarer
Postat av: Nawal

Mycket fint!!

jag vet inte när lönen kommer, de 25 är röd dag, så de borde komma den 24e?? vet inte

2009-12-06 @ 18:05:15
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: jennifer

Åh finaste pepparkakshuset :D Se upp så jag inte kommer och stjäl det!

2009-12-07 @ 11:33:45
Postat av: Jenny

hahaha ojoj måste sätta upp varningsskyltar då.. "se upp för jennifer!!!!" :D

2009-12-07 @ 17:24:04
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0