Tisdag

Halloj!

Gud vad min hosta har förvärrats. Det här är så typiskt mig på nåt sätt, att när jag blir sjuk, då är jag sjuk ett tag men det värsta går över rätt snabbt. Men när det gäller "småsakerna" som hosta och förkylning osv det ska alltid hålla i sig i VECKOR. Nu har det gått en vecka, vi får se hur lång tid som återstår...

Jaja, igår var vi som sagt och julhandlade och nu är jag helt klar med alla julklapparna! Blev rejält i år, min stora "påse" eller vad man ska kalla det.. är heeelt full nu.
Jag är också en sån som måste ha rim på julafton, och jag är numera den enda som tar tid till att skriva, så det är (antagligen?)  bara jag som har trixat o fixat ihop (3 st i år) igen.


Jag o systeryster fikade på NK ;) gott!
(här fick jag en hostattack, en sån där som man inte kan andas. på ett café.. på NK.. KUL!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0