Gyllene Tider

Godmorgon!

Sitter här och lyssnar igenom alla låtar jag har med Gyllene Tider och Per Gessle.. det är ju så mycket sommar i dom låtarna så man blir alldeles galen av längtan... + att jag var i stan igår och köpte världens sötaste topp som jag ska trippa runt i när det blir dags. Visar bild senare!

Igår var Jag, Jenny, Sofie, Nille (gamla vanliga gänget hahaha) på Nivå 22. Vi tänkte bara ha det lite trevligt och sitta o snacka lite så det vart perfekt. Dessutom mötte vi upp tre andra polare, dock skulle dom vidare och Jenny och Sofie skulle ju jobba idag så vi satt kvar :)

Idag ska jag plugga kemi hela dagen ända fram tills ikväll då det lutar mot festBrommaplan igen! Hoppas det är lite mer fest då än chillkväll som det var sist...Jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0