Helt försjunken..

Idag var det Kemi B prov, typ.. det svåraste provet jag någonsin haft faktiskt, så därför kanske ni förstår varför jag inte har haft tid att blogga! Det har varit kemi kemi kemi kemi kemi kemi och jag har suttit djupt försjunken i min älskade kemibok. Älskade bok.
Som jag också ska bränna upp sen. ja! precis som loggböckerna.

När skrev jag sist egentligen? I lördags.. Ja haha det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss då, vi drog iväg till Viper istället där jag mötte både Madde (gammal klasskompis!) och Rebecka (USA språkresan) :D Haha så det blev en riktigt rolig kväll!
Igår blev det som sagt bara kemi. Och idag har jag bara haft det fantastiska provet.
Imorgon är det friluftsdag = jag är ledig men ska göra projektarbete med Natta.

Här är det somriga linnet jag köpte på Zara förut!: 
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0