Hmm

Har länge gått och undrat över en sak, som jag tror många tjejer också undrar över, varför är killar så dåliga på att skicka sms? Skickar man ett jättegulligt/roligt sms får man tillbaka världens kortaste och tråkigaste svar. Och varför är det aldrig killen som smsar till en först, det är i stort sett allt man själv som "tar initiativet"? VAD ÄR GREJEN undrar jag. Vet dom inte att man faktiskt (utan att vara alltför desperat och galen) blir överlycklig över att överhuvudtaget få bekräftelse att personen i fråga tänker på en? Haha eller är det bara jag? Nej det tror jag verkligen inte. Men allvarligt killar, ska vi behöva förklara exakt hur det ligger till? Jag tror allt att en lektion i sms-regler skulle sitta på sin plats.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så är det bara för att så fort man skickar ett sms till en tjej (som man har träffat på krogen/fest) så tror de att man är desperat och tar saker o ting för allvarligt och får aldrig något svar =O.

Men, you never know!

2009-02-02 @ 20:21:37
Postat av: Jenny

Haha! Nej så är d ju inte alls.. alltid. :P men d vore ju fan trevligt om killen hörde av sig iaf så att man fick nån form av bekräftelse och inte behöver tro att man är rådissad

2009-02-02 @ 22:06:03
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du? Dissade av en kille? Please....

Det värsta som kunde ha hänt där är att han råkade radera ditt nummer på fyllan =)

2009-02-02 @ 22:51:50
Postat av: Jenny

Hahaha, men det här handlar inte om ngn man möter ute på krogen lr nåt sånt nån enstaka gång. Aja det får förbli ett mysterium för mig..

2009-02-03 @ 09:39:30
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0