Onsdag

Blue foundation - Eyes on fire
Och den här låten som jag älskar just nu kommer såklart från Twilight.

Blev inget skrivande igår! Det fanns inte så mycket att säga, var i och för sig på en modevisning som var jättecool. Försökte ta nån bild men min mobilkamera verkar inte kunna ta bilder på föremål i rörelse..sämst! Sen så jobbade jag också.

Idag var det specialschema-dag i skolan så jag var ledig och hemma, har faktiskt pluggat lite kemi så duktig som jag är höhö. Sen så fick jag ett sånt där infall som man får ibland, och jag kände bara...baka! 
Så jag gjorde dessa, som vi döpte när jag var liten till "Jennys Törnrosakakor":

                         
                                                  Dvs typ hallongrottor

Kan det förresten vara så att om man tränar, någorlunda mycket, håller man sig frisk? Jag har en känsla av att det stämmer...
Den här veckan tänkte jag försöka få ihop det till 4 friskispass, hade ett i måndags, blir ett ikväll och imorn och sen förhoppningsvis på söndag! Det var länge sen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja på söndag är det danspasset som gäller!! :D

Moaha å jag bakade semlor idag till släkten haha

2009-02-04 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0