Söndag

Heeey!

Okej först måste jag bara få ut lite aggressioner angående Facebook: för en gångs skull, just idag, tänkte jag lägga upp lite bilder från igår. Jag lägger aldrig upp bilder. Men självklart, till min stora besvikelse, verkar det inte funka? Det blir en vit ruta med ett rött kryss inuti istället för bilden jag vill lägga upp. WTF WTF WTF måste dom ha tekniska problem (lr vad det nu är) JUST IDAG? AV ALLA DAGAR!?

Igår åkte jag, Jenny, Sofie, Nille, Sterner, Micke, Josse och hennes polare till Söder till nån skön krog där vi satt och myste och hade kul hela kvällen. Mkt trevligt!
Ikväll är det Beck och ja man kan väl säga att det har börjat bli lite som en tradition att åka hem till Jenny och kolla, så det är exakt vad vi ska göra! Först ska vi som sagt åka och handla godis och sånt till kryssningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0