Söndag

Så var den helgen över! Dock blev den lyckad så nu är det bara att vänta till nästa...

Igår åkte vi som sagt över till Brommaplan där det var en så kallad fest hos en kille som heter Tobbe, det var i och för sig inte riktigt vad jag kallar fest haha. Men jag hade jättekul ändå, för det blir ju vad man gör det till!
Vid 2-tiden tror jag åkte alla vi som skulle slagga hos Micke hem till honom på Thorildsplan och somnade direkt.. eller inte, vi satt uppe till 4 ungefär och sen låg alla och skrattade och pratade ett bra tag. Men det var så otroligt kul och mysigt.. vi 6 är som en liten par-trio haha!

Sen imorse gick vi till en pizzeria och åt frukost/lunch och därefter hem. Är dödstrött nu så ska lägga mig och läsa i engelskaboken som är tills på onsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0