Torsdag

Men oj först och främst måste jag ju bara säga: snälla människor! ni behöver ju inte fylla kommentarerna till max bara för att jag frågade vad ni skulle göra på alla hjärtans dag! lugna er!

Kom precis hem från friskis, ännu ett medelpass. Jag är djupt besviken. Om jag uttrycker det såhär: folk gäspade. GÄSPADE. Jag också. Ska det vara så? va? är det så? Ska man behöva uppgradera till medel puls nu eller? Kanske till och med till intensivpassen? OFTA

Idag var det först skola, sen käkade jag och Fellan på Gavvan och snackade om precis allting. Skittrevligt! Efter det var det dags för Natta och mig att köra lite Projektarbete.. vi börjar, otroligt nog, närma oss slutet. Sen när allt är över ska jag göra som Fellan gjorde, bränna mina projektböcker HAHA!

Imorgon blir det kemiplugg.. heela dagen framtill eftermiddagen/kvällen då det blir fika med lite personer för att planera kryssningen och sånt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0