Torsdag

Hejhej!

Har precis ätit middag och varit barnvakt.
Det blev jättemysigt igårkväll, vi hade köpt massa godis (som vi knappt åt nåt av men ändå. det måste liksom finnas där) och så såg vi på The Descent (Instängd) nån komedi och Eurotrip. Längtar tills på lördag nu.. då ska vi gå ut allihopa!

Sen blev det dock problem när vi skulle hem (vid halv 2) och upptäckte att tunnelbanan slutade gå redan 12! Vafan 12!? Så vi satt i säkert en halvtimme allihopa o försökte klura ut hur vi skulle göra.. men så skramlade vi ihop 150 spänn till taxi som Jag och Jenny fick åka till vår tunnelbanestation för och sen tog vi nattbussen som inte går hem till mig men till Jenny. Ja jag hade ju inte så mycket annat val än att sova över! :)

                              

Kommentarer
Postat av: Stina

12? gud va tidigt! stackars er, jag trodde tunnelbanan gick till typ 2 ;)

2009-02-22 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0