090108

Igår var vi ju på Klubb Onsdag (Hirschenkeller eller vad stället nu heter) och det var jättekul! Det blev bara vi tre, men även om det är skitkul när man är många är det ofta skönast att vara få tkr jag för då slipper man tappa bort nån haha.. ;) Det här stället var liite annorlunda från andra klubbar, man fick inte gå ner på nedervåningen (dansgolvet) förrens klockan var 11, HappyHour drinkarna fick man bara köpa på övervåningen och det var bara i mitten av baren man fick beställa (inte på sidorna).. haha jaja. Det blev en lyckad kväll och vi kom med på en del kort.. och som vanligt så ser jag helt crazy ut. :)

Haha jag tror det är blixten som gör att mina ögon typ spärras upp så det ser konstigt ut.. haha hursomhelst, vi fick dra vid 1 för vår sista buss gick redan 01:30 från Sergel eftersom det var onsdag.
Idag blir det förresten ingen middag med Becks för jag har inga pengar :( Så d skjuts upp till söndag! Är fett trött så tänkte ta det lugnt ikväll.. på lördag blir det ju fest hos Jenny som fyller 18!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0