090120

Heyhey! sitter hemma och ska snart göra lunch, för tyydligen hade vi bara 1 lektion idag.. men TACK för att ni ringde o sa det när man kämpade sig upp imorse för att gå på engelskan kl. 8. Bra jobbat.
Så nu har jag 5 timmars håltimme to kill, så ska plugga till eng provet imorgon.. har ca 3.000 glosor kvar :D

Jaja hursomhelst, biofilmen (Låt den rätte komma in) igår var verkligen sämst.. hur jag än vrider och vänder på det kan jag inte alls förstå hur den kunde få hela 5 guldbaggar!? Den var verkligen inte värd att se. Synd. Men det var ändå mysigt att gå med klassen!

Sen idag blir det jobb. På lördag ska jag på födelsedagsfest hos Jenny igen, men nu är det hennes broder som fyller 20! Nån som har nåt tips på vad i hela världen man ska ge en kille som fyller 20? Vi kommer verkligen inte på nåt.. nåt billigt och bra.. 

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0