090123

Fredag fredag fredag, jag är nästan aldrig så avslappnad som när man kommer hem efter skolan på fredagar. Det är verkligen den bästa dan på hela veckan. Man har allt roligt framför sig.
Idag har jag inte gjort så speciellt mkt, var som sagt i centrum i lite ärenden och så kilade syrran och jag iväg till Ica för lite gott inför kvällen. Det blir nog hemmakväll trots allt, laddning inför morgondagen, fast..morgonkvällen(?)
Lets dance, äntligen ska jag få se på det omtalade programmet och äntligen får jag se Bella in action, ska bli spännande.
Imorgon blir det först stan med Hanna för att köpa antingen shotglas (orginellt lr hur) eller en drinkbok till Nille som fyller 20. Kommer komma massa folk så det ska bli riktigt kul! 

               
Nu är det semmeltider. Igen. Jag är verkligen inget stort fan av semlan, och enligt mig borde den som kom på att det var gott med mandelmassa skjutas, det förstör ALLT och går ju fan inte att få bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0