2009

Wiho så var man tillbaka igen. Nya tag. Nytt år. Allt ska bli nytt, och allt ska bli bättre. För 2008 är ett år jag med glädje glömmer.

Kör igång med en sån här rolig grej

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja det gör man väl varje år.

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Haha nej..

3. Dog någon som stod dig nära?
Nej

4. Vilka länder besökte du?
Hmm.. Norge, Grekland (Kreta), Irland, USA (New York), Monaco.

5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Eh ja.

6. Största sommarplågan?
Hmm.. nej på sommaren finns det inte mkt som stör mig, bara vädret om det är kallt.

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1/1,lördagen innan sportlovet när det nu var och Dublinresan med Eng C

8. Vad var din största framgång 2008? 
Lärde känna mig själv bättre

9. Största misstaget?
Lite småsaker här och där. Shit happens

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Var sjuk i stort sett konstant fast olika sorters sjukdomar mellan den 20/10 och .. typ fram tills julas nu ungefär,

11. Bästa köpet?
Haha måste väl vara min nya ipod och mina mörka jeans som jag är kära i

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Skräpkläder förmodligen som varje år. Lär jag mig aldrig? Borde slänga typ.. 2/3. Och godis såklart

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja min födelsedagspresent från pappa och mamma, och mina älskade vänner som jag fick prata ut hos när det var jobbigt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Im yours, Good song - Salem Al Fakir, Forever - Chris Brown.. okey I can go on forever

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så jävla mkt ledsnare. Detta blev mitt depp-år och det var mitt första och sista

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vart med vännerna och sparat pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Käkat mindre godis och sånt shit

18. Hur tillbringade du nyår?
På Skansen med familjen

19. Blev du kär i år?
Ne bara lite crusher här o där hihi :)

20. Favoritprogram på TV?
The Hills

21. Bästa boken du läste?
Hehe tror inte jag läste nån bra

22. Största musikaliska upptäckten? 
Chris Brown (Forever) och fann tillbaka till Britney haha

23. Något du önskade dig och fick?
Ja bl.a. Dior Addict 2 (parfym) och min Ordning&Reda Almanacka

24. Något du önskade dig men inte fick?
Mer pengar hehe

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var hemma med familjen, firade med vänner senare

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja mkt. Så därför ser jag fram emot en ny start, nytt år

27. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
Progressiv förbättring!

28. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, mina katter får mig alltid att må bra.

29. Vem/vad saknade du?
Jag saknade min bästa vän som vände mig ryggen

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Jonathan och Sanya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0