Beyonce - Halo


Fyfan va gott! Fast den här underbara fruktsalladen gjorde jag igår men ändå.  Me<3Druvsocker?

Ett av mina nyårslöften.. nej vänta det är mitt enda nyårslöfte, är att inte äta godis på vardagar. Eller ja inte bara godis, helst försöka skippa massa onyttiga saker överhuvudtagetvardagar och bara rikta in mig på typ lördagar (en dag i veckan).
Imorgon eller på onsdag är det iaf dags igen att köpa nytt årskort på Friskis. Hade ett förra året som jag till min stora förvåning använde oerhört flitigt om jag får säga det själv och jag har längtat till att få börja igen.. hur konstigt det än låter.

Idag var det skola och sen springa till dagiset o hämta Matilda för dom stängde tydligen tidigt idag, sen skrev jag lite projekt.. liiite :) Nu ska jag duscha o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0