Danny - All on you

Jag är helt galen i den låten just nu.. repeat is ooon

Sitter o funderar på o lägga mig nu, är seriöst helt DÖD efter den här dagen. Slutade 10.20 (naaajs), skrev arbete i skolan med Klaris (miljörapporten) till kl 15:00!!!!! fattar ni, 5 TIMMAR! det är seriöst stört hur lång tid det tog. Mina ögon värkte efteråt pga all dataskrivande, och mitt huvud sen.. ska vi inte tala om.

Aja det var bara att bita ihop och inte somna när jag kom hem, för 15:30 skulle jag hämta Matilda, och där var även Philip o hämtade Nora vilket gjorde allt mkt roligare. Så vi gick till parken o lekte i en timme medans det snöade mer o mer så man blev helt blöt, men det var skoj och dömysigt med all snö.

Och igår tränade jag för första gången på flera månader, med Jenny och Sofie. + att vi mötte Sebbe och Simon där haha, det var riktigt längesen! Passet var riktigt riktigt skönt..o det värker lite här o var idag men d är smällar man får ta haha.
        
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0