Det ryktas att...

...det snart kommer bli ännu en klassfest! Och det hoppas jag verkligen att det blir med tanke på den vi hade sist, innan jul, dock är nog alla överens om att vissa personer måste kontrollera sitt drickande.. haha, men förutom det vart det ju skitlyckat och det var sjukt kul.

Imorgon blir det tandläkaren kl 8 (GAAAAH) för min del, undrar om man har samlat på sig lite hål? eller känner man inte om man har det?
På torsdag ska jag jobba, fredag´förmodligen chilla, lördag utgång och söndag plugga + omformatera datorn som är helt...vild.

Tog en sväng till centrum för att kolla om pengarna som nån tog när mitt kort blev stulet hade kommit tillbaks än men .. nänä,. man kanske ska gå dit och fråga hur det går med den där reklamationen egentligen.

                                
  Jag kommer nog aldrig förstå hur man verkligen kan vilja vara tandläkare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0