Helt vimmelkantig

Godmorgon! (Inte för att den känns speciellt god men)
Igår, 20års festen hos Nille och Jenny, var fan en av dom roligaste festerna jag nånsin vart på. Det vart mer lyckat än vanligt och ja.. helt sjukt kul helt enkelt!

Det blev dessutom övernattning för ganska många där, även för mig, och det var underbart skönt istället för att gå hem i regnet. Nej usch!
Så somnade man vid halv 7 -7, steg upp vid 11.. kom hem vid 1. Sen tuppade jag av här hemma vid 3tiden, sov 2 h. Har feta huvudvärken nu och så mkt att plugga att jag funderar på att ta sömntabletter och skita i allt. Om man nu hade d..

Nej nu är det lunch/middag sen lägger jag upp lite bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0