Mixfabriken.se

Guuuuud vad det var tungt o gå upp imorse asså.. kl 6 ringer klockan. Uuh..
Aja jag hade inga hål iaf och det ska man väl vara glad över! Har aldrig riktigt gillat att gå till tandläkaren.. gillar inte när dom kör den där vassa saken mellan tänderna för då sticker dom alltid en i tandköttet och det gör så jäkla ont tkr jag som är överkänslig förmodligen menmen.

Nu ska jag skriva lite på min miljörapport om Synergieffekt, sen är det för första gången på flera månader (pga att jag var sjuk hela tiden) dags för mitt första Friskisgympapass! Ska bli så skönt att sätta igång igen. Jag är en rutinmänniska. Jag vill gå upp tidigt, jag vill ha mina regelbundna gympapass, jag vill att vakna med the voice ska vara på tv varje vardagsmorgon, jag vill att Andra avenyn ska gå varje tisdag. (Dock är rutiner inte alltid underbara men vissa är ju faktiskt det.)

                         
                                          Snart står vi där! I hersbyhagen haha
 
Update: Blir ingen träning. Har fått nån matförgiftning. (såvida det inte är magsjuka igen men det ska det fan inte vara)


Kommentarer
Postat av: frida

vilken fin blogg du har! =)

2009-01-14 @ 19:28:09
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0