Onsdag

Woho här kommer jag tillbaks lite oväntat liksom efter.. 1 (?) dags paus.
Har inte gjort så mkt, kom precis hem från träningen. Idag var vi med religionen på Naturhistoriska museet och lyssnade på föredrag om Rainbow animals och RFSL på eftermiddagen. RFSL killarna måste jag säga först och främst var otroligt duktiga på att "hålla föredrag", och det var skitintressant faktiskt.

Sofie och jag planerade lite inför studenten ikväll efter friskispasset. Snart är det ju dags, och vi har bestämt att vi ska trycka tröjor med nån skön text på, och dom ska va ljusrosa. Sen på kvällen typ, efter mottagningarna, ska Jenny ha studentfest så då kommer vi dra dit. Seriöst GUD vad jag längtar.. kommer bli fruktansvärt lyckat, det jobbiga är bara att man kommer ju typ däcka redan på morgonen!? hahaha

Kommentarer
Postat av: Jenny

T-shirtarna ska vara svarta men trycket får gärna vara rosa!!!!!!

2009-01-28 @ 21:48:43
Postat av: Jenny

neeee rosa är mkt finare :D svart är så dystert.. rosa är somrigare :)

2009-01-29 @ 12:44:20
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne men vafan det blir aaaalldeles för genomskinligt jöö:O

2009-01-30 @ 16:35:17
Postat av: Jenny

du vet vad jag tkr om d ;)

2009-01-30 @ 22:21:59
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0