Suck

Jag undrar verkligen var det var jag fick igår, magsjuka eller matförgiftning? Aja roligt var det iaf inte.. hade en sån extrem magvärk, var något av det värsta jag upplevt när det gäller magont.. Usch hoppas verkligen det är borta nu för idag mår jag ganska mycket bättre. Är bara rätt svag från igår.. Tur att pappa kom hem med lite mat! Ja jag var alltså hemma från skolan, och det gjorde jag rätt i.
Imorgon ska jag nog till skolan iaf, sen ska jag jobba och sen hem och ta det lugnt. Får se hur det blir med utgången på lördag..har ju inte pengar och känner att jag inte riktigt borde ut o festa just nu.. jaja!
Nu ska jag läsa lite i min franskabok (läxa) sen ta ett varmt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0