Supermassive Black Hole

Har varit usel på att skriva på sistone men.. mina tankar är på andra håll just nu om man säger så :)
Igår var vi ju på bio allihopa (Micke och Isak följde med!) och det var helt sjukt kul, skrattade mer än vad jag gjort på länge haha.. Filmen var faktiskt inte alls lika bra som jag trodde, dock var den ändå helt underbar pga en av huvudpersonerna som jag inte kunde slita blicken ifrån. Och ni som sett filmen förstår nog vad jag menar här!
Självklart blev det Taco Bar innan för min del, man tröttnar ju aldrig! Och efteråt tog vi en fika på Kungstornet.. jättemysigt kväll helt enkelt, det behöver man.

Idag var det skola, sen skulle jag ha varit barnvakt men Matilda är fortfarande sjuk så jag gick bara dit och fick lönen. Tänkte spara nästan allt till Kryssningen till Tallin som vi tjejer och lite flera ska åka på på sportlovet!

Imorgon blir det antingen utgång eller fest i Bromma, och d kanske blir övernattning även denna gång. Man vet aldrig!


                         
                        haha jag och mina egobilder.. i love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0