The Killers - Human

Nu är jag "frisk" igen! ja dvs så frisk som jag nu kan bli. Folk tycker fortfarande jag låter förkyld.. wiierd
Jaja idag har jag inte gjort så mkt, kollat på alpint som jag gillar av någon anledning att följa nu i början av året, jag känner mig typ avslappnad när jag har det på i bakrunden på tv. Har gjort lite engelska inför provet på onsdag och lite lite miljö (rapportinlämning på tisdag).
Dessutom gjorde jag precis världens godaste Cheesecake (inte i ugn utan i frys), ska visa bild sen,..mmm den är så underbart god. Såg på "Vad blir det för mat?" i förrgår då han gjorde Cheesecake, så kände ett starkt behov av att också göra en.

Skulle ju bli utgång till Blå med Sofie, Jenny och Hanna ikväll men jag får banga det pga att jag inte har pengar. Så det får bli en annan gång!

Igårkväll kollade jag på den här filmen ni vet, "All the boys love Mandy Lane" och jag måste bara säga OJ vilken liten twist det var i slutet där! Jag äääälskar såna oförutsäga bara twistiga grejer.. så man blir riktigt överraskad. Den var helt okej, så se den!
                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg!!!! fett fn design :P



www.prylgalentjej.blogg.se

2009-01-18 @ 14:35:17
URL: http://prylgalentjej.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad är den oväntade tvisten??

2009-01-18 @ 17:52:56
Postat av: Anonym

Bella: vill du verkligen veta det? :P dvs det förstör själva filmen om du inte sett den.

2009-01-18 @ 20:30:34
Postat av: Bella

Aa vill veta har sett en halvtimme ungefär men orkar inte se resten :P

2009-01-19 @ 14:45:45
Postat av: Jenny

haha okej, ne men twisten är att mandy lane är med på den här "mördargrejen", så i slutet mördar hon den blonda tjejen. jag hade inte alls väntat mig att hon visste om allt, trodde att det var någon som dödade dom andra för att få henne och typ döda henne sen lr nåt :P

2009-01-19 @ 16:18:59
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Bella

Oj det förvänta jag mig inte!okej, tack för snabbt svar! :)

2009-01-19 @ 20:39:34
Postat av: Jenny

haha nej men eller hur, det gör man verkligen inte.. men det gör ju bara filmen så mycket bättre! vsg,inga problem :)

2009-01-20 @ 12:40:41
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0