Tisdag

Filmen igår var jättebra, fast jag är väldigt skeptisk till amerikanska filmer.. för den var väl amerikansk? Iaf var den väldigt typisk amerikansk på det lyckliga slutet, alla klarar sig som vanligt och den är otroligt förutsägbar på många ställen. Jag saknar att bli överraskad, jag tycker det blir mer realistiskt om nån dör som är huvudperson lr nåt.. aja! Den var jättebra iaf. 
Men det bästa var ju att jag slapp betala för både biljett och popcorn för Jonathan kände killen som jobbade där. :) Skitbra! Det som var mindre bra var att Ida råkade ha sönder sin mobil som satt fast under en av biostolarna, skärmen krossades. Fett segt..
                           Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0