Gårdagen

Godmorgon bloggen! (okej jag gick upp 11 men ändå)

Åh jag hade så himla kul igår! Var den perfekta lördagen på länge. Har saknat Ida så mycket så det är inte klokt och vi hade sjukt mycket att ta igen. Jättetrevligt :)
Sen skadade det ju inte direkt att New Moon var fruktansvärt bra. Jag älskade den. Och jag älskade varulvarna! Både jag och Ida är on the Jacob side ;)  



Jag och Ida kände oss tvungna att ta ett steg längre: att pröva den här kryddgrejen till popcornen. Alltså.. den smakade svagt men helt okej, däremot konsistensen.. det var verkligen som att äta popcorn med pulver. Pulvret i munnen var bara obehagligt. Inget att rekommendera!



Sämst kamera. Men man måste väl respektera att det bara är en mobil haha.
Ida visade mig den här figuren som stod utanför.. Operahuset? Ja eller nåt sånt. Först på håll blir man förskräckt för det ser verkligen ut som en verklig människa i mörkret! Men det är en staty som ni ser, och känner man på dess mage är den jättevarm! Vi kom fram till att den kanske symboliserar uteliggare?


 Blev tyvärr ingen bra outfit bild!

Kommentarer
Postat av: Ms X

Hallå! Det är utanför kungliga dramaten och föreställer Margareta Krook, en av Sveriges mest framgångsrika skådisar, dags att kolla upp kulturen?

2009-12-05 @ 17:01:46
Postat av: Jenny

Jo hörde det senare. Haha nej det blir nog inte av...

2009-12-06 @ 17:22:13
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0