Hej!

Vilken lång blogg/helgpaus det blev här.. men hade inte så mycket skoj att skriva så kände att det var lika bra att låta bli haha.

I fredags skulle vi ju som sagt dragit till Amanda men det blev istället fest i Näset, mkt trevligt! Alltid kul att träffa nytt folk. Det behöver jag och Sofie har vi kommit underfund med hahaha..

Har bara tagit det lugnt igår+idag, var fest nånstans i stan igår men jag var helt slut så från fredagen så jag valde hemmakväll, plus att jag städade heeeela dagen.
Jag är typ en sån som behöver en festkväll och en myshemmakväll per helg haha!

 



Om ni undrar varför det dyker upp en bild på Sjunde inseglet mitt i allt... ja vad ska jag säga. Jag gillar filmen. Fast jag har inte sett den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0