Onsdag

Hejhej

Idag har jag känt mig rätt "hemmaeffektiv" så har: städat, bakat mosters godaste cheesecake, diskat, handlat, bäddat.
Gud vad jag kommer klara mig bra när jag väl flyttar hemifrån.. Jag är redo!
Nu håller jag på att rensar bilder på min mobil som bäst.

Fick ett sms imorse om en välbehövd promenad med Sofie, fast det regnet öste ner så vi skjuter upp det hehe och bokade stan imorgon istället. Det är ju 10% rabatt på H&M imorn dessutom! ;)


Jag har länge tyckt att H&M har försämrats, men deras nya kollektioner .. löööve!

Kommentarer
Postat av: Emma

Njut så länge du bor hemma, sen måste du lägga alla dina pengar och tid på mat :p haha!

2009-11-25 @ 19:49:35
URL: http://emmisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0