Segt

Gud det går knappt att blogga ju! Vet inte om det bara är mitt bredband eller om det är blogg.se som totalt laggar sönder för att alla andra bloggar nu på kvällen? Hade planerat att göra några inlägg men med 10min mellan varje klick så orkar man ju inte mer.

I helgen blev det inte stan som planerat, igår var vi ju som sagt borta under dagen och idag vaknade jag vid 14 (kom hem 4 inatt haha). Så det blir framskjutet till på onsdag då jag är ledig! Då ska jag också passa på att köpa en jättefin kofta från Benetton med pärlknappar.

Nu ska jag se klart Djävulen bär Prada och sova!


Kommentarer
Postat av: Alice

Det blir så för alla på kvällen.. -.-

2009-11-01 @ 22:08:43
URL: http://alicevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0