Stan!

Blev en del shopping idag minsann. Woho!
Jackan på Boomerang prövade jag och jag absolut älskar den, men den är rätt så dyr och jag vill inte lägga hela lönen på en vinterjacka liksom.. men vi får se, kanske köper hem den imorn. Hoppas!

Träffade även Ina på fältöverstens Mcdonalds. Hon som vi andra har ju också börjar jobba där haha ;) Det såg ut att rulla på precis som hos oss på Fridhemsplan.







(Linnet på mig ser vitt ut, men ni ser ovan att det alltså är puderrosa!)

Sjal - Accent
Myströja - BikBok
Randig tröja (köpte likadan som syrran haha.. och ja nu har jag 3 såna tröjor.) - Gina
Paljettröja - H&M
Jeans - BikBok
Svart jacka (ser sjukt mkt snyggare ut irl) - H&M
Armband - BikBok
Ögonbrynspenna - H&M
Linne med pärldetaljer - H&M

Linnet tänkte jag ha på mig på julafton tror jag. Riktigt fint!

Kommentarer
Postat av: ina

haha asnice med besök! får komma och hälsa på hos dig nån gång:) var det din syster som var med förresten?

2009-11-06 @ 14:29:37
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0