Torsdag

Hejhej!

Kom nyss hem från stan med Sofie :D Det blev ingen stor shoppingrunda direkt men det är ju alltid kul att ses o snacka en massa. Dessutom åt vi lunch på kungshallarna (Taco bar igen<3), jättemys!

Ja, något fick jag ju hem iallafall... :



Jättesnygga skor från Din Sko. 649:-



Jag älskar att köpa nya filmer, och det blev tyvärr ingen ny Johan Falk (del 3) den här lönen bara för att den senaste var rätt dålig och jag orkar inte lägga pengar på dom just nu. Men får se senare.
Var ju bara tvungen att köpa Sunes Jul för 99:-, jag och syrran ska se den som julkalender ett avsnitt per dag istället för Superhjältejul som ska gå igår. Den verkar bli lika misslyckad som dom senaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0