Coco avant chanel filmen

Jag var ju på bio igår och såg den omtalade Chanelfilmen, en av storfilmerna i höst. Jag tyckte faktiskt den var riktigt riktigt bra! Jag älskar ju franska filmer, de innehåller så otroligt mycket mer tänk och känslor och mening än amerikanska filmer. Blev dessutom jättesugen att snacka franska igen..
Visst, det hände inte några storslagna chockerande grejer i filmen men det var skönt som omväxling. Den var lite sorglig också, vilket jag både gillade och ogillade (jag hatar att gråta på bio).

Men den rekommenderas!

Coco vs Audrey Tatou

Kommentarer
Postat av: Klara

har också sett den, den var bra! (Y) :D

2009-11-02 @ 22:32:44
Postat av: Jenny

haha jaaa den var faktiskt det ;D

2009-11-02 @ 22:35:11
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0