Högskoleprovet

Ja på lördag är det dags. Då ska jag sitta hela dagen och skriva prov, och hoppas på ett bättre resultat än sist. Skriver provet här på Lidingö, och ska åka dit med Sebbe. Har haft ångest hela veckan men har övat lite på ett gammalt prov och ska öva imorgon, men vi får se. Jag tycker om ord-delen och läs delarna (eng och sv), men när det kommer till matten är jag inte alls på det torra. Jag har alltid haft oerhört svårt för matte och så är det bara, jag är inget mattesnille.
Jaja, jag tänker lite som jag brukar: går det inte otroligt bra är det väl inte menat att jag ska gå någon extremt bra högskoleutbildning. Då passar jag ju inte för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0