Jeans jeans jeans

Haha jag var typ aldrig inne i stan förr. Åkte in någon gång i månaden (inte inräknat krogen).

Men får man lön för första gången kliar det ju i fingrarna.. plus att jag seriöst befinner mig i ett STORT bristtillstånd av vanliga ljusa jeans. Och eftersom ni alla vet att jag är en jeansmänniska; jag har jeans i stort sett varje dag, hatar svarta leggings och sånt, så är detta inte okej längre.

Imorgon åker jag alltså in med jeans i siktet. Ett par lite stretchiga, vanliga, snygga, tajta jeans!
Blir väl nåt annat kul också..

Nu ska jag se på tv, blir väl fängelsedokumentären på 4an
(ja jag tittar alltid på allt som du tittar på nawal hihi)



Kommentarer
Postat av: Nawal

Va söt du är gumman!!

Kan tipsa om Jeans på Topshop, köpte ett par jättesköna för nån månad sen för runt 600 kr, plus om du har CSN kortet så har de csn rabatt också, 10%.

2009-10-01 @ 22:00:33
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0