Ledig

Hejhej! Nu har jag kommit hem från jobbet och ätit middag och fruktsallad. Gott!! Fick förresten äntligen min namnskylt idag (på jobbet).. haha 3 månader senare liksom.

Imorgon och på torsdag är jag alltså ledig och morgondagen kommer tillbringas dels i sängen, dels i stan för att äta lunch med pappsen och därefter ska jag till SIBA och snacka om min mobil som har krånglat rätt mycket på senaste tiden (ska bland annat byta hörlurarna som är värdelösa).

Dagens bästa: det snöade både imorse och nyss. Love love love

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad mysigt, här uppe i norr har det redan snöat ett par gånger, riktigt trevligt :)

2009-10-13 @ 21:47:03
Postat av: josefin

haha, nej jag gjorde 2st delar. har svatay å¨resten av alla frågor nu, din fråga är med i del 2 :)

2009-10-14 @ 09:54:03
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååh har det! vad underbart :D

2009-10-14 @ 15:18:20
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0