Nervös

Alltså.. varför blir jag inte trött ikväll? Nej just ikväll måste jag självklart vara jättetaggad och pigg och må jättebra. Haha, jaja får väl stänga av musiken kanske och lägga mig och läsa lite så jag varvar ner.
Jag säger bara en sak: USCH för att gå upp kl 6 imorn

Nu har jag pluggat lite på gamla högskoleprov, känns lite bättre med mattedelen nu (inte för att jag fick så många rätt men ändå).

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG IMORN!

                                 
                                      usch mattetabelldelen.,...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg, lycka till! :)

2009-10-23 @ 21:06:10
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket!

2009-10-25 @ 11:11:36
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0