Pust!

Oj vilket pass! kämpigt värre. Men nu känns det ju bra. Jag är en sån person som antingen är jag sugen på att träna eller inte, och är jag inte det tycker jag bara att passet kan ta slut på en gång. Idag var en dag då jag var riktigt sugen så jag körde på extra mycket.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. se på Stockholm - Arlanda på 3an förmodligen.
Väntar på att Niclas och Sebbe ska komma hem från träningen, blir förmodligen filmkväll :) Måste passa på när jag är ledig!!

        


Kommentarer
Postat av: Sammy

Fän va mys med filmkväll, jag vill också:D

Haha ja eller hur, seriösa bilder, blir alltid mina fyllebilder hehe.

Vad ska du göra i helgen då?:P

2009-10-15 @ 14:02:06
URL: http://sammysalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0