Till det sista andetaget

Hej på er!

Hoppas ni mår bra allihopa, själv är jag helt fullkomligt slut. Kan inte minnas när jag sist var såhär trött, vet inte vad det beror på. Jobbade bara 4 h idag ungefär, sen när jag kom hem slängde jag på mig träningskläderna och åkte iväg till Friskis. Kanske är all stress som gör en så sliten?


Igår fick jag vara kassachef ett litet tag för första gången på jobbet. Dock gjorde jag inte sådär jättemycket men det var kul hihi ;D
Dessutom fick jag en kändis i min kassa.. vart lite för uppspelt tror jag, haha pinsamt! Det var sköna Peter Magnusson som kom förbi. 
                       


Kommentarer
Postat av: ina

oohh nice! älskar honom, så skön:)

2009-10-21 @ 21:40:54
URL: http://ina
Postat av: Sammy

Hahaa jaa men vad satan:D Jaa typ 40 ggr! älska, man blir ju så taggad!:D

haha vilket kändisyrke du har jenny;)

2009-10-21 @ 22:50:31
URL: http://sammysalina.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jaaa jag älskar honom också ;) favvo-komikern!

2009-10-22 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0